Mberg

Då var det kväll igen då...surt, vill inte sova och vill verkligen inte gå upp kl 6 och jobba på Posten :S Men pengar behövs! dagen idag har inte varit den roligaste kanske, stadat och promenerat mest men dagen förgylldes av en liten tripp till Mberg med Madde :) Men hittade dock inget, nästan. Blev en massa krimskrams:P

                   
Fina ringar, den stora blå är jag kär i! Den kommer vara med mkt i sommar har jag på känn :P Sedan blev det lite örhängen och armband, gillar det i guld med döskallarna, ska nog ha det som fotlänk :)


Va på jakt efter en massa kläder, men det blev inget :( tråkigt. Men får ju mitt paket från H&M i veckan :) Så jag får hållas till tåls! :P Nu ska jag borsta håret och sedan blir det sängen för min del!


Later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0