Måndag 7/6

Måndag, ny vecka! Härligt! :) Har varit ute och gått ca 9km med Hanna och så har jag redan hunnit med 2 promenader med Bonzo :)

                                          
Gos Vovvs! Lovade ju bilder från i helgen här kommer dom:

                          
Solbränd? jag? Neeej

                    
      Fina syster!                               Malin och raggarPappa


Jag, mormor, moster

                         
Grillkväll hos farbror                             hundra hundar :)

Fan det tog över en halv timme att föra över bilderna, seg dator?

Nu ska jag slappa lite!

Later


Kommentarer
Postat av: Annica

Bra vi vill se mer bilder framöver

Postat av: Segersten

Lisa, varför gjorde du inte bilden på dig större..? Fööör läcker!!

2010-06-07 @ 18:25:35
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0