Jobb + blomster

Fyy vilken vecka det har varit! Har gått ett nytt distrikt med 70 trappingångar och varenda jävel har fått post hela veckan så inte en enda har jag kunnat hoppa över, bra jobbigt! Är så trött så jag vet knappt vad jag heter :S Usch! Men sista dagen imorn, Wihooo! Sen en efterlängtad helg, gött!

Efter jobbet idag så åkte jag och farmor till Plantagen och köote blommor till balkongen. Det blev sketa fint!




       


Åkte även förbi Rusta och köpte ett parasoll :) Great! då kan man sitta på balkongen under dagarna också i sommar! :)

Lyssnar på P3 när jag jobbar och häromdagen var det tema "bajs" vilket inte kan vara annat än kul. Meeeen en sak som dom tog upp som jag hört förrut är det faktum att vi i sverige använder sjukt med toalettpapper. Om alla andra länder skulle börja med det dom också typ nu, skulle all världens skog vara slut tyyyyp nu... Hmm tänkte jag då.. hur ska vi lösa det då? någon som har något förslag? Förslagen som kom upp under programmet var:

-  Vänster handen

-  en sk "slickepott" som man efter torket kan skölja av

-  vatten

-  mossa

Väldigt intressant... meeen alla vänsterhänder skulle vara ganska äckliga, vattnet kanske skulle ta slut och tänk om man använder fel slickepott när man ska baka? usch säger jag bara...Hur ska man förvara mossan? i en påse? inte miljövänligt det heller.... hmm vi får börja med bidéer...eller vad det nu heter :) 

Aaa det var vad jag funderade på när jag hörde detta:P


Nej nu ska jag gosa med mina djuuuur!


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0