Helg!

Kände att mitt förra inlägg inte var jätte kul, men var tvungen att skriva av mig lite :P ÄÄÄnligen är det helg, mkt efterlängtad! Imorgon blir det morgonlöp och en promenad med Hanna... Det blir förhoppningsvis lite bilåkning i Annicas nya bil :) På kvällen blir det FEST va verkligen inte igår jag var på fest :) Oscar fyller 23 så det blir kalas och desutom så ska tjejerna ut så det blir förhoppningsvis en underbar och kul kväll imorn :D Men frågan är vad jag ska ha på mig! Har sveriges brutalaste bonnbränna...får bli burka eller varför inte en overall eller ett regnställ? ser förjävlig ut!

Dennis sa så här: Du borde gå på en spraytan...

Jag: Jaa

Dennis: Du ser ju förjävlig ut...(följdes av ett asgarv)

Ja men tack jag vet!
                                                             

men får väl bli t-shirt eller liknanden imorn :) ska prova med brunutansol, om det blir bra ska jag förneka att jag använt det :P

Åååh vad skönt med helg!!!!!

 
ser förjävlig ut men jag är glad ändååå.. är ju SJUKT brun på välvalda ställen nu ju!

LATER


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha du är jättesöt i din vita t-shirt ;) Jaa hoppas jag köper den idag

Postat av: Segersten

HAHAHAHAHA, du är bara fööör söt gumman.. :)

2010-06-12 @ 12:27:34
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0