Work Work...

Då har man jobbat lite igen då! Gick bra idag var inte så kallt och snön var inte alltför jobbig...Körde fast en gång ordentlligt annars gick det som på asfallt. Nu ska jag ta tag i allt mitt plugg. En tenta + två kompleteringar sen är denna äckliga kurs klar! lääängtar till på måndag då jag har mitt sista semenarie!

Imorn ska jag umgås med annica, det var länge sen! Så nu är det fan på tiden! Åh idag på jobbet så hände en gullig grej...Jag har blivit helt insnöad på att skaffa hund igen (ska inte göra det) Så har jag två favoriter Tollare och Berner Sennen. Så idag kom det en stor hund rusande mot mig som var hur glad som helst! sprang runt och kastade sig i snön och då kände jag en sån ska jag ha! Det var såklart en Berner sååå jävla fina...men dock stora för det visade sig att hunden jag träffade på var en valp men jätte stor :)

jag döör så söt!
Vill vill haaaaa! Han skulle heta Bonzo! :D Man kan väl få drömma?


Jaa om man skulle sätta igång med pluggandet då!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Madde

De är mysiga när de inte dreglar.. Vilket de gör hela tiden, haha

2010-01-04 @ 18:44:01
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha åh gosigt! Jag vill ju ha en engelsk bulldogg men Roberth vill inte ha en till, typiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0