Trött!

oj vad jag är trött! har sovit i ca 2 timmar, inte bra! Va på body sculpting i morse....ja det va jobbigt! men så kul! är helt slut i kroppen. Vill inte veta hur det kommer kännas imorn :S Men det är skönt att man känner att man gjort något. Nä usch va tråkigt med söndag! Men i veckan har jag skrivit upp mig på 3 pass som jag ser framemot...det blir yoga på tisdag, box tillsammans med dennis på onsdag och bodysculpting igen nästa söndag :) Och så blir det en massa gym :) Imorn går jag i skolan 8-15 sen gymmet...kommer ha ont i kroppen imorn så det blir nog bara kondition :) ska förbereda mig inför imorn nu :)

Herrå

Kommentarer
Postat av: Segersten

Vad du är duktig Lisa!

2010-01-17 @ 18:40:46
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: fia

vad var bodysculpting för något nu då? Blir ju nyfiken! Berätta, berätta!

2010-01-18 @ 13:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0