Trööööött!

Jag är så trött och har ont i hela överkroppen! Men det är skönt :) Boxades igår med Spännis, det var skit kul! Men väldigt jobbigt :) Mkt bra träning! både kondition och mkt styrka! Så vi skrev upp oss till nästa vecka också :) great!

Pratade med tränarna igår, känns så skönt! har verkligen skjutit upp det :S Men nu vet dom att jag tagit en paus för att bli bättre i ljumskarna och komma i kapp överhuvudtaget...mkt skönt!

Men vad händer nu framöver då? Jag ska till skolan efter lunch och göra ett arbete tillsammans med min förseminariegrupp, får se hur lång tid det tar...efter det blir det gymet, får se om jag kanske ska ta och simma ett par längder också :) Ska ju vara bra för ljumskarna... Sen ska jag ev. till Mberg med Malin, men får se om allt hinns med, beror ju på hur lång tid det tar på universitetet :)

Blir så irriterad på posten! ska få ett paket idag så jag ringde dit för att kolla om jag kunde komma och hämta det lite tidigare, men dom kunde inte hitta det för det var inte uppkammat :S sääämst!

HAHA igår var jag iväg och plockade ögonbrynen på studio green. Tjejen var jätte duktig och så...Så frågade hon: Brukar du aldrig färga dina bryn? Nä sa jag, vågar aldrig....Hon fortsatte plocka klart sen säger hon: Jag färgar dom, jag bjuder på det...ooookej....Haha dom blev jätte fina! men hon måste ha tyckt att mina ögonbryn va skit fula! :D haha bjuder på färg :) Men jag är nöjd :)

Nä ska sätta mig och plugga nu :)

Aaaah imorn är det dags för tatueringen!!!!! Ojojojojojjojoj vad nervös jag är! Har ju inte ens sett den, men han ska ju tatuera den "free hand" (haha) så jag hoppas verkligen att det blir fin :D Aaaaaaaah mina sista 24h som otatuerad nu.. ska ta tillvara på varje timme nooooot :P

Nä herrååå


Kommentarer
Postat av: Annica

Jaaaa det ska bli så spännande och se hur den blir :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0