Torsdag!

Ja då har man ätit lunch och tagit en lång promenad, så skönt! Kom på att jag har en ipod (haha) så drog i gång den och så visade det sig att jag hade hur mkt musik som helst så var ute och gick och lyssnade:) Det är så fint ute nu! Gick två varv runt stora holmen och första varvet var jag helt ensam, så underbart! Jag vet inte vad som har hänt med mig senaste tiden men jag är jämt glad och uppskattar det minsta lilla, helt underbart! Idag blir det gymmet igen med dennis och Viktor :) Igår så körde jag bara kondition cyklade i en halv timma och körde trappmaskinen i 20 (så jobbigt) hade sån träningsverk igår att jag inte ville köra någon styrka, men det blir det idag :) kör nog bröst, rygg och axlar idag..har jätte ont i min armbåge efter body pumpen i måndags, mindre skönt...men går nog över snart :)

Sitter och kollar på Ellen Degeneres och john travolta är där med sin dotter och han var så stolt över henne att han började gråta....det va gulligt! :D

Usch jag vill åka utomlands nu! Grekland lockar...blir nog grekland i sommar med älsklingen :) sen är ju planen att jag och anna ska åka iväg och gå och vara snygga på stranden någonstans haha :)

Nä ska greja lite nu och sen dra iväg :D

Höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du kan skita i grekland och åka till ghana på semester istället:)

2010-01-14 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0