Tisdag!

då är kl ca halv 6 och jag sitter i soffan och slappar! skönt! Min ledighet börjar idag! är ledig till på lördag då jag jobbar, så skönt!! Idag har jag varit på sista lektionen på svenskan, känns mkt bra! Skulle redovisa mitt arbete vilket också gick väldigt bra, var så nervös innan men till ingen nytta ;) Fick bara positiva kommentarer dock att jag skulle skriva om min bakrund till pm:et men det drar jag ihop på 5 min, så jag är jätte nöjd:) Men jag fattar inte hur petig man kan vara! Alla i klassen skulle göra om sina inledningar, syfte eller bakrund, och det va nästan inget att ändra! Onödigt arbete för honom kan jag tycka, menmen...Nu är det gjort iaf! Efter lektionen drog jag till willys och handla en massa, härligt med ett fullt kylslåp :D kom hem vid halv 2 så det blev en sen lunch men oj så god! Gjorde en sallad på mix sallad typ olika blad:), tomater, majs, gurka, ägg, tonfisk och blåmusslor, så GOTT:D ska nog äta det imorn med! Det är sjukt lite kalorier i tonfisk också vilket är bra! ca 100/100gram och det är så mättande. Så det blev en nyttig lunch :) Sen fixade jag lite här hemma diskade och dyl. sen kollade jag på en film.....sen har jag inte gjort så mycket mer...intressant dag? Näe, har ont i huvudet och en finne stor som finland i pannan så blev så att jag bara slappa. Men nu ska jag iväg på Afro power dance! Det ska verkligen bli skit kul! Ska möta upp anna halv 7 så ska göra mig iordning snart. En viktig fråga: Vad har man på sig?!? har inga träningskläder mer än schorts och t-shirts...får bli ngt sånt skit samma hur man ser ut, eller? :) skit samma!






Pratade med min moster förut och hon medelade att på Fredag så ska vi till waterproof och få se våra tatueringar, eller iaf prata om dom! Är såååååå nervös:D


Nä nu ska jag dansa my ass off! :D

Happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0