Promenad

kom nyss in efter en timmes promenad med Amanda :) Skönt att prata :)

Korten som jag fick av Madde fick mig att tänka...tänk vad tiden gått fort! Jag och spännis har varit tillsammans i 4år vi har bott tillsammans i 3 och vi har haft Priest i 3år (!) Lilla plutten! Jag känner mig gammal!


Här hade vi varit tillsammans i drygt två veckor...sjukt! Helt röd i ansiktet haha
♥Älskar min älskling mer och mer för varje dag!♥

En sak som är säker, jag måste färga tillbaka mitt hår till blont! Får ta tag i det imorn...dennis har blivit helt nostalgisk och vill att jag ska vara blond igen...tack säger jag bara...:P

Imorn då... då blir det lite lätt på gymet
sätta upp gardiner (kuuul)
städa lite här hemma
färga håret
prova glasögon
gå hem till dennis farmor och farfar
Lååång promenad med D
Sen blir det freeeeeedags myyyys (utan chips!)

Gjorde världens klipp idag! eftersom jag inte ska köpa några kläder innan jag gått ner till min målvikt så har jag blivit galen i smink! Så idag hittade jag en "rea" låda på hm med en massa läppstift i som va inplastade så det var inga äckliga och använda :) Så köpte två, en som hette chelsea red och en som hette beige pink...bara chansade och dom var skit fina! :) lyyycklig blev jag! Dom kostade 20 kr styck :P ordinarie 165 nöööööjd....

Vilken lång utläggning om mitt köp haha :)

Nä nu ska jag kolla tv och gosa med Priesten!

Herrå 


Kommentarer
Postat av: Madde

Sa ju att du inte skulle vara brunett allt för länge. Fast du har faktiskt varit det längre än jag trodde ;P

2010-01-28 @ 22:43:48
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0