Nyårsafton

Ja då har nyårsafton farit förbi... det var skoj...inte jätte skoj men skoj :) Alla dök upp så det var skoj och de flesta hade kul under kvällen :) Btw Lag 3 vann lekarna... grattis sebbe! som var lagledare i det laget..jag har en guldmedalj till dig hehe... skulle ha varit ett par till lekar men schemat sprack men det gjorde inte så mycket. Jo men det mesta var kul i går, det skedde ett litet missöde och jag blev skit arg men det är sånt som händer va igentligen inte så arg heller tyckte bara att det var omoget och onödigt men omständigheterna var väl inte så som jag trodde att de var då men hoppas att personen i fråga inte är arg på mig :)

Har varit där och städat allt nu. Det var inte så mycket så det var skönt! Men just nu känner jag att detta var sista året jag anordnar en sån här stor fest. Nästa år vill jag ta det lungt med familjen eller ett par vänner... men det är ju ett helt år dit så det kan ju ändras :D

Nyårslöfte blir att gå ner sjukt mkt i vikt haha skriver det här för då är det as skämmigt om jag misslyckas eftersom halva örebro läser denna blogg (eller inte) Jag är inte ensam om detta löfte utan jag och Anna ska kämpa tillsammans med början på måndag.. då blir bär det av till nautilus och vårat första träningspass.. ska bli väldigt kul att göra det tillsammans med någon och Anna hon är verkligen as hård så hon kommer hålla koll på mig med har jag en känsla av... Så från och med på måndag så kommer jag skriva en del här i bloggen om hur det går osv. om det är intressant? det skiter jag i... skönt att skriva av sig bara :) Mitt mål är ca. 15 kg men skulle vilja gå ner 20 det skulle vara coolt.. så lite har jag inte vägt sen typ 7:an haha och då skulle mitt Bmi vara runt 20 så det skulle ju vara bra... men vet inte om min kropp kommer gå med på det...

SÅ... detta år så kommer jag att gå ner till min dröm vikt och kommer att hålla den.. när målet är nått ska jag och Anna ta en sista minuten och gå i bikini på stranden och vara skit nöjda! det ni! Detta år kommer jag även att börja läsa specialpedagogik och även läsa en kurs matte och när året är slut har jag endast ett år kvar på universitetet sen är jag en fullt utbildad lärare...

Jag gör en lite lista! Detta kommer ske 2010:

Hålla mitt nyårslöfte
Läsa spec. ped.
läsa matte
åka till Öland med ♥
Ta en sista minuten med Anna

Detta är saker som jag Vet kommer att hända detta år... är spänd inför vad mer som kan ske!

Detta blev ett väldigt låååååångt inlägg men det är ju ändå det första detta decenium så då får man ju bjuda till lite... men jag hoppas att alla hade en kanon kväll igår!

Gott nytt 2010!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Du ska inte oroa dig för att hon är arg på dig. Du har full rätt att vara arg på henne. Jag borde också kanske vara lite småsur eftersom ingen annan tog tag i att städa upp. Men shit happens.



Vad hände med våran resa vi pratat om alla gånger du varit utomlands utan mig? :P

2010-01-02 @ 16:04:05
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0