Nojjig

haha känner mig så dum! idag tänkte jag inte åka till gymmet och då blir jag helt nojjig :) känner mig laaat :) Men hinner inte:) Jaja...så här ser dagen ut:

12.00 kommer min moster och hämtar upp mig :) vi ska till waterproof...så nervööös tänk om man inte blir nöjd?! typ gråter varje gång man ser den:S fast tror inte det hehe :) sen blir det lunch...är sugen på sallad från gröna grodan :) sen kanske det blir en sväng på stan med systeryster :)

får se oim jag hinner klämma in ett gym pass här emellan för kl 16 ska vi till Ad och barnvakter åt monstret:) ska vara där till kl 12 :)

Jaa så ser min Fredag ut :)

Nä ska äta ett päron nu! GOTT!

Kommentarer
Postat av: fia

hörru sömnatuta, träna innan kl 12 då! :D

2010-01-15 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0