Minnen

Sitter och pratar med madde på msn och hon skickade lite bilder från när vi var "små" :) Oj va man va ute på krogen på den tiden! Men vi kom fram till en sak! Både hon och jag var smala, eller smalare iaf (jag)... men man tyckte att man var tjock då med...att man aldrig kan vara nöjd! Kanske är det man måste bli, NÖJD! fan ska gå ner till min målvikt sen ska jag vara nöjd över mig själv! då ska jag sluta ha komplex för allt...Så det får bli ett nytt mål... att bli nöjd! :D



Jag 18 år


Kommentarer
Postat av: Annica

Vad fin du var i lugg :)

Postat av: amanda

Gud va fin du är gumman:) (det är du nu också) men sådär kommer du se ut till sommarn;) du är sååå duktig! PUSS

2010-01-28 @ 18:54:11
URL: http://mondoblog.se/mandon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0