Ledigt

Fy fan va skönt att vara ledig en dag mitt i veckan! Igår tog vi vara på kvällen då man kunde vara uppe länge utan att vara förstörd idag. Jag och Dennis åkte ut till pappa och Carina och åt goood mat. Emma och Sebbe var där också:) Vi käkade och spelade spel:D Idag sov vi till 10 sen gick vi och köpte färskt bröd och yoghurt :D GOTT! Sen så slappade vi till 2 typ så sköönt! är inte ofta som vi bara ligger och struntar i att hitta på något :) Nu senare på dagen har vi städat. Riktigt ordentligt! Städade ur garderoberna och ja överallt.. slängde skräp osv. men vi är inte klara än men snart så... så jävla skönt att det är riktigt fint här hemma.. ikväll ska vi göra pasta sallad tända en massa ljus och mysa, Härligt! Nä nu ska jag fortsätta!

PS: Nu vet jag exakt hur min tatuering ska se ut! Lääängtar bara ett par veckor kvar! :D

På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Segersten

Gillar att du börjat blogga igen Lisa :)

2010-01-06 @ 19:37:21
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0