Kyla!

fy faen vad kallt det är! Det är perfekt att jobba på posten då....NOT! men det var inte allt för illa idag hade inga "gruppisar" så det tog bara 2 timmar och 45 min typ...men jag har inte tinat än är sjukt kall om röven..

En rolig sak hände i morse...eller kul och kul? men iaf...kl var 7.00 och det var -18 grader ute...jag tänker..."Jag skulle behöva tanka" Idioten går ut och tar pumpen...utan vantar... vad händer då?!? joooo pumpen frös fast i mina händer...Jätte skönt? nej... så drog bort en liten fin bit skinn mellan tummen och pekfingret, så skönt! stod där och skrattade åt mig själv en stund, hur fan kan man va så dum?

En till rolig sak som ofta händer på posten är att folk skickar post till adresser och till folk som inte finns... några expempel:

En prenumeration på veckorevyn till: Din mamma 702 20 örebro.... vem betalar den? Din mamma?
Ett jul kort till en Eriksson i örebro på adressen: Örebro almby LOL... förväntar sig personen som skickat att den ska komma fram? personen har ju ändå betalat...

Ja det är sånna här saker som gör dagarna på posten lite roligare iaf... Näää men nu ska jag strax åka och hämta annica, lämna grejer hos madde, åka och handla, fixa pannacotta och till slut ut till Lundby ikväll... Men nu ska jag vila en stund!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Madde

"Din mamma" HAHA.. Måste ju vara datorer som skickar iväg sånt, inte en människa kan väl tro att den adressen finns? Roligt iaf..

2010-01-05 @ 16:33:38
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0