Krasslig :(

usch känner mig as dålig :( huvudet är tungt och halsen svider, mindre bra! Jag och Dennis skulle ju på boxning ikväll, faaan! Vill verkligen inte bli sjuk! Det får bara inte ske! imorn måste jag må bättre! Måste se till att träna extra mkt denna vecka pga den ev utgången på lördag om jag inte orkar röra på mig så blir det kanske inte någon utgång :( pisssss... Får bli en lång promenad ikväll iaf. Just nu sitter jag i mjukisar med en filt om mig mår verkligen inte bra, rumpa! Tatueringen kliar så jag håller på och bli galen....inte mkt som är bra just nu haha

Vill ha vår nu! Hoppas att jag hinner gå ner till min målvikt till sommaren! då ska jag köpa en massa fina kläder! :) Har lovat mig själv och Dennis att inte köpa några nya kläder tills jag gått ner...gjorde så sist och det var dumt för de blev ju för stora :S :) Får se om jag klarar att hålla mig ifrån att köpa en massa kläder :) eller jag vill inte ha vår...är så fint ute nu :)

Nä nu ska jag krypa ner igen....


Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0