hopplöst

känner att det kommer bli + - 0 denna vecka och det gör mig så irriterad! Jag måste träna för att gå ner! Iofs har jag promenerat en timme varje dag men det känns ändå inte okej :( Hoppas att jag mår bättre på söndag...då blir det träning efter jobbet.

Men har ju inte ökat i vikt och antagligen har "omfånget" minskat men inte vikten...men ska väll inte stirra mig blind på det :)

Idag så ska jag fixa här hemma och antagligen färga av håret till så blont som det går :) Blir väl orange eller något sånt först... Vet inte riktigt vart jag ska gå... hmm studio green verkar jätte bra men dom har antagligen inga tider idag...och trash är ju sjukt bra men där brukar man få boka ett halvår i före för att få en tid...Men ska kolla med dom först :)

Nä ska ta tag i min dag nu!

Herråååå


Kommentarer
Postat av: jessica

men lisa!! haha redan! du var inte brunett länge!! ahah.

2010-01-29 @ 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0