helgen

♥4 år med älsklingen idag!! Älskar dig min prins! ♥
Ja då var denna helg snart slut :( tråkigt! Men nu börjar skolan igen...skönt!! :D Men något som inte känns skönt är att jag ska lämna in en tenta imorn som inte är klar på långa vägar...men bara att ta tag i det. Fick ett glatt besked nyss, klarade min komp. till en gammal kurs, skönt! då var den helt klar också har inget som släpar efter just nu då.Gött! :D Ja så nu ska jag sätta mig och göra klart denna tenta...
men känns osm om jag har mkt att tänka på...kan verkligen inte bestämma mig för hur jag ska göra... vill ta en paus men det kanske dom inte går med på..Känner att jag vill komma i kapp igen och sen komma tillbaka...jaja får fundera vidare...
Nu i veckan blir det hårdkörning på nautilus med anna! Body pump imorn, power afro dance på onsdag och spinning fredag :) + gymma på dagarna! det blir grejer det! saknar gymmet och att få svettas rinktigt ordentligt! :D skriver igen imorn eller ikväll om jag inte orkar plugga :P
Don´t worry be happy....

Kommentarer
Postat av: Annica

Ni kommer bli värsta skinny till sommaren :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0