Haha

Hittade en massa bilder från när jag, Annica, Madde, Amanda och Sofia var på hemmafest i Adolfsberg för snart 3 år sen...Tog över hela festen och alla va svin packade...vilka tider...Här kommer några vackra bilder på oss :


Jag bjuder på denna! Jag och Annica dansar loss i mitt gamla vardagsrum

Posarn haha

Okej orkar inte lägga upp fler...men vilken rolig kväll! Haha Sofia lackade ur totalt för hon trodde att hennes cykel blivit snodd...Annica tog nog en eller två för många tequila haha Säger bara SWEET CHILD O´MINE :) Vilka minnen! :D Någon sån fylla har man inte fått sen dess och det känns mkt bra!

Ska sluta kolla på massa gamla bilder nu :) Men det är så kul! :D


Kommentarer
Postat av: Annica

HAHAHAHAHAHAHAHAH ja vilken jävla kväll alltså! jag älskar den bilden på dig, så jävla rolig!

Postat av: Madde

Alltså fan va kul det var!! Fast bilresan till Kga dan efter var inte lika kul, haha.

2010-01-29 @ 22:21:56
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0