great!

har precis varit och tränat med Dennis och Viktor, så skönt! Körde axlar och ben idag :) känns lite bättre i armbågen (kanske inte har nämnt den) så det gick bra :) körde ett intensivpass på cykel i 25 min på slutet, är helt slut i benen (men det är braaa) Nu så ska vi strax äta det blir falukorv i ugn med bostongurka, potatismos och rivna morötter, GOTT! Kom på en sak idag, eller har vetat länge... men visste ni att det är 340 kolhydrater i 100 gram pasta?! det är sjukt mycket. Vet att det är mycket i potatis osv också, men pasta....ganska mkt...så ska dra ner på pasta nu framöver...byte ut pastan på lunchen idag till svarta bönor och kikärter som bara innehåller ca 90 kolhydrater/100 gram+ att man blir mättare av dom, tycker iaf jag :) Jaja...som sagt.. jag bantar inte jag byter livsstil, byter ut sånt som faktiskt inte är så bra för mig :) så bort med för mycket pasta helt enkelt :D

Nä nu ska jag fixa lite innan maten!

Sun is shinin' in the sky
There ain't a cloud in sight
It's stopped rainin' ev'rybody's in a play
And don't you know
It's a beautiful new day hey,hey

Runnin' down the avenue
See how the sun shines brightly in the city
On the streets where once was pity
Mister blue sky is living here today hey, hey

Mister blue sky please tell us why
You had to hide away for so long
Where did we go wrong?

Hey you with the pretty face
Welcome to the human race
A celebration, mister blue sky's up there waitin'
And today is the day we've waited for

Hey there mister blue
We're so pleased to be with you
Look around see what you do
Ev'rybody smiles at you

Mister blue sky, mister blue sky
Mister blue sky

Mister blue, you did it right
But soon comes mister night creepin' over
Now his hand is on your shoulder
Never mind I'll remember you this
I'll remember you this way

Mister blue sky please tell us why
You had to hide away for so long
Where did we go wrong?

Hey there mister blue
We're so pleased to be with you
Look around see what you do
Ev'rybody smiles at you
Ba ba ba ba ba ba ba ba ba
Ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba




en av låtarna jag lyssnade på idag! så bra! :D


Kommentarer
Postat av: Annica

Usch vad äckligt med kikärter o sånt haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0