Dag 1

då var denna dag till ända...jag har hunnit med att tvätta, ta en lång promenad med sofia, tagit en sväng till universitet och varit på Body pump på nautilus. Det bästa är att jag inte är ett dugg söt sugen..har inte varit det på hela dagen! jag är sååå duktig! :D Body pumpen gick bra men trodde att den skulle vara bättre...Jag kommer iofs ha sveriges träningsverk imorn men trodde att det skulle vara jobbigare så blev lite besviken...Men jaja imorn är det dags för power afro dance:) Det tror jag kommer bli skit kul! Efter det ska jag till Lundby och fira syrran som fyllde 19 förra veckan... Imorn blir det även skola och en lång promenad, någon som är sugen på att följa med? :D Senare i veckan har jag bokat in mig på spinning på fredag och body sculpting på söndag morgon...det sist nämnda ska bli väldigt intressant första gången dom kör det på nautilus och ingen där viste vad det va hehe...Men skulle vara något med styrka och troligen mkt bål och skit jobbigt...men det låter bra! :D Dagarna emellan blir det gymmet förutom på lördag för då blir det "vilodag" :D

Det som känns jobbigt som fan är att min värk i ljumsken har kommit tillbaka :( har varit ute och gått ganska långt två dagar nu och det sätter direkt sina spår...fattar inte varför det inte går över! Blir så frustrerad!! men nu ska jag träna smart! ingen löpning utan cykling, "trappträning" och crosstrainer så hoppas jag att det så småningom ska gå över, annars får jag fan ta kontakt med Usö...:S men tänker fortfarande gå ut på promenader för det klarar jag utan att bli gråtfärdig iaf :D

Nä nu ska jag kolla resor till fjällen!

MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0