Blaaaablaaaaa

usch vad tråkigt det är att skriva om saker som är mindre kul som t.ex. språkstörningar...:S Intressant att läsa om men att hitta egna frågor sög ju har kommit på några stycken som tog upp ca en sida, men måste skriva en till...hur ska det gå till? snacka om att ordbajsa! Men det är nog det dom vill. Blir så irriterad! Har inte fått betyg på 3 kurser så jag får inga pengar än! fan va sega alla lärare ska vara då! Usch! fan vi lämnar in saker i tid men dom kan skita i att sätta betygen, fan säger jag bara! jajaaaaaaaaaaa tyck synd om mig alla! :D

Jaja nu är jag inte längre orolig för vad pappa ska säga om tatueringen men nu är jag orolig för att jag kanske blir förgiftad eller nått sånt skit..Mindre troligt kanske men man kan ju få allergi eller nått...nä ska inte tänka på sånt kanske :) Men måste kolla om det är okej att träna efter...Kan ju undvika att ligga på ryggen men den kanske ändå kan bli förstörd. Tråkigt om jag inte kan träna på en vecka eller två:S

Vill få snyggare utseende på min blogg någon som vet hur man gör? Jag är sämst :)

Nä ska väl klä mig till dansen nu då :D


Denna kommer jag ha på min rygg inom kort :D

Hat åt uni! Mer pengar till Lisa;)


Kommentarer
Postat av: amanda

Haha söt du är gumman! Tatueringen kommer bli jäääätte fin och oroa dig inte för massa strunt. Kolla på mig, jag har 8 tatueringar, varav av dom är gjorda i TURKIET. haha. Jag blev varken allerigsk eller förgiftad:) Du är i goda händer! PUSS

2010-01-19 @ 20:27:41
URL: http://mondoblog.se/mandon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0