Be happy

Ja då var det torsdag då! Trodde att min förkylning gått över... men icke! Har skit ont i halsen och är allmänt hängig...Skönt att det bara är en dag till på jobbet och sen HELG!! fy vad skönt! Jag trodde att jag skulle jobba men fick veta att jag fått byta helg, oh nej (inte) Så till helgen drar jag och Dennis ut till stugan med katterna. Kommer bli ca. 25- om man ska tro på smhi så vi kanske fryser ihjäl...men vi får värma varandra :) På Söndag firar vi 4 år tillsammans så vi tänkte "fira" det på lördags kvällen med att laga tre rätters Mysfaktorn är extremt hög då! God mat, brasa och med älsklingen, kan det bli bättre? ;) Alldeles nyss var jag på Waterproof med min kära moster + kusinerna.. vi skulle få se våra kommande tatueringar men killarna som ska göra dom var sjuka, SYND! men vi ska försöka nästa vecka istället...Och tänk imorn är det bara 2 veckor kvar... Shit jag måste kolla ordentligt på min rygg nu..kommer aldrig bli densamma, men förhoppningsvis snyggare :D

Nej nu ska jag plugga...har en tenta som ska vara inne på måndag och Lisa Eriksson har som vanligt injte börjat... men har inte fått böckerna än så det är lite svårt... Ska göra en uppgift klart nu sen resten på Lördag om böckerna kommit vill säga. Håll tummarna!! SÅ det blir en plugg dag på landet på lördag och sen myskväll :)

Nä ska sätta igång nu!

ÄLSKART! ♥

Kommentarer
Postat av: Segersten

Oj shit.. 4år... Går fort. Hoppas ni får mysigt!

2010-01-07 @ 19:24:09
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha nee de var inte alls jobbiga. De sa typ ingenting. Försökte prata med dem och säga att jag kände dig och så men de ville liksom inte säga så mkt ändå, haha. Söta iaf :)



Hade ni tid att ni skulle komma och titta eller hade ni bara bestämt själva? För jämt när jag varit där och sökt någon så har han inte varit där. Så irriterande. Men de är duktiga tatuerare :)

2010-01-07 @ 20:55:35
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Madde

Ne jag var fan frysen! Men jo det är sant jag tänkte skriva frusen, tyckte det kändes lite fel när jag skrev, haha!!



På tal om kyla.. Du har väl mina tjockvantar?



Jag vet inte vart vi ska exakt.. Bara att det är Teneriffa.. Jag får väl försöka hitta en dator så jag kan skriva vart vi är någonstans :)

2010-01-08 @ 15:42:01
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0