Äntligen

Då var man igång! Idag startar viktnedgång 2010 med målet beach 2010 hehe! Har startat dagen med 1 och en halv port. fiberrik havregrynsgröt toppad med en banan...muuuums...eller inte så sjukt äckligt men är mätt som ett svin nu :) Senare idag bär det av till nautilus, fanns inga platser kvar på body pumpen just nu, men folk kan ju hoppa av... annars blir det till att gymma, HÄRLIGT! :D Nä men känns bra nu! Tog kort på mig själv med väldiiiigt lite kläder för att ha ett "före" kort...såg förjävlig ut, ingen porrbild direkt...haha har vägt mig nu på morgonen, svimmade nästan... usch! ska mäta min vackra mage, armar, byst och lår senare ikväll får det bli... Mitt mål är att gå ner minst 2 kg denna vecka... tror ni att det går? jadååå. 

Ska till universitet snart och lämna in tentan och sen tvätta... mellan tvättningen blir det till att ta en promenad, någon so vill följa med? 

Till lunch blir det köttfärsås och pasta...inte så bra kanske men rester från igår och det måste ju ätas upp... Imorn ska vi åka och storhandla alla nyttigheter vi behöver...skrive vi för dennis blir ju tvingad att också äta smalt, stackarn! hehe 

Min första utmaning blir på lördag då pontus och amanda kommer hit och äter...blir ett glas vin för min del och ingen efterrätt.. men det ska jag klara! för jag har förvandlats till duktiga lisa! så det så! ;D 

Nä om man ska sätta igång och ta sig i väg till universitetet då :)

PS: Jag bantar inte jag ändrar min livsstil ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

ge mig tips på smalmat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0