-1,2 kg

Ja ont i kroppen kan man ju säga att jag har idag...muskelgrupperna som vi gick igenom igår var: Axlar, mage, lår, rygg och lite armar... Sofia ville ju veta mer om vad det var så här kommer det! Jo man började passet med 15 min uppvärmning som var SVIN jobbig...man skulle ha armarna ut mot sidorna hela tiden + att man höll i vikter så rörde man på armarna in och ut och upp och ner osv...samtidigt som man hela tiden stod i typ 90 grader och gungade :) Man kan säga att det är ett rent styrke pass, ingen kordination behövs utan man lyfter vikter eller sig själv...man gör upprepningarna 8 ggr 2 typ och det var ca 5 olika övningar till varje muskelgrupp, man ville dö efter första övningen haha... Men ja ungefär så var det :) Jätte kul men SVIN jobbigt. Min tröja var rosa när jag gick dit och typ mörklila när jag var klar, HÄRLIGT! :) Så nu har jag bokat upp mig 3 söndagar :)


Ja -1,2 blev det denna vecka :) Så denna vecka ska jag gå ner minst lika mycket. No problemas ;) (vi får väl se)

Började min nya kurs idag...den verkar jäkligt hård och mycket att göra, men jag tycker att det är så roligt eller roligt det är jätte intresant. Hamnade i en bra "klass" och en jätte bra förseminariegrupp och läraren verkar kanon! lite skillnad från hur man har haft det om man säger så :) Men det känns som att man redan lärt känna två nya människor iaf, KUL!

Berättade för pappa idag om tatueringen...jag var så orolig men han brydde sig inte haha :) Skönt! så nu ser jag verligen fram emot fredagen! :D

ÅÅÅÅÅÅÅh var allt känns bra! :D

BE HAPPY! :D


Kommentarer
Postat av: amanda

Gud va duktig du är gumman! jag är sååå stolt över dig! :) Vi ska pusha varann o kämpa nu! jag tror stenhårt på att du kommer klara detta fin fint:) Puss

2010-01-18 @ 20:08:16
URL: http://mondoblog.se/mandon
Postat av: Annica

Hahah mörklila :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0