Work work...alla hjärtans dag...

Usch va tråkigt det va på jobbet idag! Nada att göra...det suger verkligen en timme känns som en vecka...Inte kul! Slutade 4 så det va skönt! hann till gymmet då en timme, väldigt bra! cyklade i 45min och rodde i 5...har sjukt ont i nacken igen, jag fattar inte vad jag gör!? jätte ont...Aja...Imorn så väntar plugg och en tripp till universitetet mindre skoj...funderar på att gå på pilates imornbitti men får se om det hinns med..annars blir det gymmet på eftermiddagen och en promenad! :D Jajust det är ju alla hjärtans dag idag också...kuuuul...eller iiiinteeee...:) Känns så tvunget och löjligt tycker jag! jag uppskattar dennis varje dag och han gör det samma, varför ha en dag då man måste hitta på ngt ultra romantiskt? roligare att göra det en annan dag då inte hela jordens befolkning också är ute och äter :)

Känner mig uppblåst som en ballong...vet inte vad jag har käkat eller är det magsjuka som är på g? hope not! har iaf ont och ja släpper väder så att säga. Men iaf! Glad alla hjärtans (fjärtars) dag!

Imorn är det vägningsdax, känner att det inte kommer bli något vidare resultat på vågen imorn. Men som Jane på nautilus sa att det inte är konstigt då jag bygger muskler :) Är ju bra det iaf lite mindre flubber lite mer arnold...

Nä men GOD KVÄLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0