Torsdag.

Då har jag varit en sväng i skolan...gick bra :) Har käkat lunch och nu sitter jag och väntar på att åka till special pedagogiska institutet, ska vara där 15.30. Får se vad vi ska göra där...hm men blir säkert intresant.. Ska kanske ta en promenad men orkar inte :D Boxningen tog kål på mig igår. Har ont överallt, skönt! Var riktigt kul igår dock slog Dennis så hårt så att jag tappade andan haha...smällar man får ta. Det var inte så jobbigt igår men man svettades sönder och man känner verkligen av kroppen idag. Aja efter besöket på specialen så ska jag på body pump med Anna och Erik :) Får se om Erik blir ensam kille, men det tror jag inte :) Sen blir det ultra myskväll här hemma har lovat att ta en lång promenad med dennis ikväll också :)

Någon som vill gå på bio imorn ? :D

Herråå

Kommentarer
Postat av: Annica

Vi ska simma, simma fort som fan. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0