Tisdag

Ja då har en ny vecka dragit igång! Gårdagen spenderades på universitetet, gymmet och i poolen :) Idag har jag tagit en liten promenad och ringt runt lite :) de ringde från MEGA och berättade att vi ska åka på kryssning hela gänget 13-14 mars tror jag att det var, roooligt :) Sen så ska vi gå på visning av en lägenhet ikväll :) Spännande! På norr! (?) där jag sagt att jag absolut inte vill bo...haha men kan ju åka och kolla iaf...uppdatering kommer ikväll! Är helt taggad på att flytta nu...varför vet jag inte...älskar min lägenhet, men kan ju kanske vara kul med ngt nytt :) Vi får la se...


Ikväll blir det gymmet och afro power dance jihoo! :) Så kul! :D denna vecka blir det mycket kondition! Vila musklerna lite...min nacke är helt förstörd fortfarande så får ta det lite lungt. Simma ska jag försöka göra så mycket som möjligt denna vecka. Så skönt på nautilus det är jätte varmt i vattnet, lovely! Simmade igår och man känner sig så avslappnad efter :)


Nä ska fixa lunch! Fisk med bulgur och dill/rödlöks sås :) MUMS


Herråååå

Kommentarer
Postat av: Segersten

Nej, ni kan ju inte flytta....

2010-02-16 @ 14:20:54
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0