Tisdag

Ojojoj vad jag är dålig på att plugga...jag har skrivit en sida...på en vecka...hehe närå...men kommer ingenstans har fastnat på inledningen...Vet inte hur jag ska formulera mig :S Men det lossnar nog snart :)

Idag blir det bara en massa plugg och vid 5 så bär det av till gymmet :) Blir först gym och sedan en timme Afro :D


Tror nästan att det blir en promenad till gymmet också...det ligger ju inte direkt jätte nära så det blir en ordentlig promenad :)

Är i en liten svacka...känner mig extremt tjock :S Känns mindre bra...blir inte bättre av att jag hoppade frukosten idag...måste ta tag i mig själv igen! Men första set-backet...I eftermiddag är jag på spåret igen! Känner mig alltid så härlig efter Afron :) Men jaja nu har jag fått gnälla lite :)


Herråååå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0