Snööö

snöar som faen fortfarande! lovely! Fattade till slut hur jag skulle göra för att få över bilderna från mobilen till datorn :) Så här kommer lite bilder ;)

 


Tatueringen för en vecka sen typ...Har inga plåster märken kvar nu men så här ser den ut! :) Vill ha fleeer! :DHaha farfar fick syn på den i lördags, han bara garvade och sa att jag var dum :P haha
Alla får ju ha sina åsikter, jag bryr mig icke! jag är nöjd :) Min kropp! :D Är så skönt nu, den är helt läkt och sitter där den sitter utan att klia eller göra ont :)

Lite drinkar som jag och Amanda gjorde i Lördags :) De gröna var fööör goda! Blir många sånna i sommar har jag på känn :D


Älsklingen sover i handfatet...tjockis ♥

Ja nu när jag äntligen fattat hur man gör med telefonen så kommer jag lägga upp fler bilder :) Lite roligare än bara en massa text :)

Tog en promenad förrut. Sjukt vad det snöar! När det blåser till så ser man nada. Men jag tycker att det är helt underbart! :D I helgen vet jag någon som kommer åka längdskidor :) Har inte åkt det sen 95 så får se hur det går :) Bra träning. Nä nu ska jag återgå till mitt pluggeri.
Boxning om 2 timmar :D Först en sväng till stadium outlet och kolla efter skolväska:)

Herrååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0