ont!

ja jävlar va jobbig body pumpen var igår! jag dog lite...känns verkligen idag! träningsvärken från i Onsdags byggdes på, lovely! Nu på måndag så har det gått 4 veckor på min "viktminskning" och jag hoppas verkligen att jag lyckats gå ner minst 4 kg..alltså 1 kg i veckan..men det är för dåligt! Nästa 4 veckors period ska målet vara 7 kg...DET SKA GÅ! jag ska ändra min kost ännu mer och träna ännu hårdare! SÅ ännu hårdare på allt. Att inte äta godis har varit lätt! har inte ätit ngt på snart 4 veckor och det är jag nöjd över! Blev ju dricka i lördags men utöver den kvällen har inte en droppe coca cola eller ngt liknande nuddat min mun, mkt bra! Men jag måste tagga till och äta ännu mindre och träna ännu mer nu nästa period. Så på måndag börjar denna hårda tid, eller ja redan idag :) Ska träffa Josse på stan kl 12 och äta lunch har inte sett henne sen i somras! crazy! och sen iväg till gymmet :) Blir troligtvis en promenad  ikväll också :)

Det ska bli spännande att väga sig på måndag! har inte fuskat denna vecka och kollat något under veckans gång...känns jobbigt...har fått för mig att jag blivit tjock för att jag inte har kolla haha...omöjligt :)

Nä nu ska jag göra mig iordning

Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0