Onsdag

Hallå..
Igår blev det en heldag på universitetet och en helkväll på gymmet... Tränade armar och lite kondition i ca 1,5h sen afro i 1h...så KUL!:D Nu ska jag iväåg till gymmet igen och träna en snabbis:) Sen ska jag till Willys och handla :) Har total idétorka på vad vi ska äta de kommande 2 veckorna :S Men har fått ihop det nu iaf :) Känns som om vi äter samma saker jämt, menmen :) Senare idag bär det av till Ad på kalas och sen blir det boxning ikväll :) Så jävla kul och jobbigt...ska ge igen ikväll och kanske "missa" mitsen och slå dennis i fejjan, efter hans super slag i min mage sist :) haha näärå slår ju så jävla hårt vill ju inte riskera att slå av hans näsben :P Nä men ska väll sätta igång nu!

En liten snabb uppdatering

Jag på stranden i sommar!

Herrrååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0