Nog om det...

Ska väl skriva ett normalt inlägg också :P Är så nervös så USCH! :D Om vi får den så kissar jag på mig! haha ska förmodligen dit och kolla imorn med pappa och dennis pappa...dom kan väl kolla allt viktigt :) Men någon som vet om det är läge att investera nu? :P ÅÅÅh tänk om vi får den...blir näst intill granne med både Annica och madde, lovely! :D (måste sluta drömma är ej säkert att vi får den) Men skriver när jag vet mer som sagt...


Idag då... Jag ska vara barnvakt åt monstret i Ad mellan 13-15 :) Blir pulka idag känner jag :) Härligt! Efter det ska jag hämta dennis på jobbet och så ska vi åka och träna :) Har fuskat och vägt mig denna vecka...(sorry) så vet att jag ligger sådär till:P men får väl se på måndag är ju faktiskt tre dagar kvar...kan hända mkt! Jag borde igentligen plugga idag men har ingen ro att koncentrera mig om man säger så :) Ikväll blir det myskväll (vi kanske får fira också )

Jaa så ser dagen ut :)


HErrrååååå



PS: Anna och Erik ni är så gulliga! Tack för smset!


Kommentarer
Postat av: Emma

hallå jag bor ju också där... =( O lägenheterna i örebro lär ju inte sjunka i pris så det är väl alltid läge att investera..

2010-02-19 @ 18:14:49
Postat av: Lisaaaa

Jaaa klart! :D Men inte så nära som madde och annica! :P

2010-02-19 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0