Måndag...

-0,7 IGEN! vafan haha...bara för  att jag skulle gå ner mkt har jag fastnat på -0,7 varje vecka! Denna vecka ska jag banne mig gå ner 1kg! :D -5,5 nu va? Eller har jag räknat fel? :) -5,5 på 6 veckor är väl rätt bra antar jag men mitt mål med 7 kg på 4 veckor kan jag ju fet glömma haha... jaja höga mål är ju bra!

Denna vecka:

Idag: Step Spännande har aldrig gått på det passet, men det är med samma kille som har body sculptingen och han är sjukt bra så hoppas på mkt svett (och tårar)

Tisdag: gym + Afro

Onsdag: Boxning med Dennis

Torsdag: GYM + Lång promenad

Fredag: Gym
Vill spinna så hoppas att det finns tid, ska hänga på låset...

Lördag: Jobb + Promenad

Söndag: Body sculpting

Jag ska börja springa på löpband denna vecka :) Sprang en km igår...fick ont (ljumsken) men det försvann när jag slutade.. känner inte av ngt idag...känns mkt bra! Så ska försöka springa så mkt som möjligt! Vill spela innebandy nästa säsong! :D


Så ser veckan ut! Blir förmodligen lite extra gym då jag inte har lektion förens på Fredag...ska iofs plugga hemma men äääändå :)

Idag gick jag upp kl 6 och såg första perioden i hockeyn sen somnade jag :) Men vaknade till varje gång det blev mål så jag hade full koll :) Nu står plugg på schemat men jag oooorkar inte ta tag idet...SOM VANLIGT! :D

BTW...vi ska inte ta lägenheten...vill förmodligen ha ngt som inte ligger i city...ska kolla lite på lägenheter i ytterområden vill hitta en med en liten trädgård...eller kanske ett radhus? :D Får se hur det blir :)



Heeerrååå :D


Kommentarer
Postat av: Annica

Åhhh trädgård

2010-02-22 @ 16:35:34
Postat av: amanda

Åh va duktig du är Fisan!! :D 5,5 kg är gryyymt på 6 veckor! Nästan ett kg i veckan i snitt! Skit bra! jag blir så stolt:) fortsätt så här så här så ska du se att vi kommer va snyggast på stranden i sommar du och jag;)

2010-02-22 @ 18:24:04
URL: http://mondoblog.se/mandon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0