Lördag

Vilket väder! För härligt :D

Idag har jag och Dennis varit iväg och kollat på lägenheten igen, vi börjar tveka nu...men vi får se hur det blir :) Spännande vilket fall :D

Efter titten åkte vi och tränade...skönt!

Ikväll ska jag faktiskt unna mig en middag ute med ett glas vin tillsammans med anna! Det tycker jag att jag är värd :) Ska dessutom upp på body sculpting imorn och gymmet efter så det ska nog gå bra :) Blir nog runt ett halvt kilo minus denna vecka med...men jag måste säga att jag är nöjd det går neråt heeeeela tiden! MKT BRA! :D

Nämen det var allt!

Herrååå

Kommentarer
Postat av: Annica

Flytta nära miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig så kan vi gå långa promenader

2010-02-20 @ 20:17:33
Postat av: fia

Amen stick då, stick bara!...Jag lämnar ju också väster nu. Vi flyttade ut från prinsgatan idag. Eller alla möbler och lådor iaf, jag, david, sängen och TVn blir kvar tills på torsdag:)

2010-02-21 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0