Lördag

Vilken dag det blev igår! :)  Först gym och solning, bassängen va trsig lite synd :( Men skönt med gym och sol :) Sedan drog jag Anna och Madde till Mberg och shoppade :) Åkte hemifrån 10 var hemma 18 en hel dag :)

Jag kom hem och fixade middag :) Hade en kort myskväll med älsklingen...Vid halv 9 drog jag till Sofie, där va Jessica och Anna också :) Dom satt och snackade och pimpla vin (speciellt Anna haha) Va jätte mysigt och jätte kul att träffas tillsammans allihopa :) Vi planerade för en utgång lite längre fram, KUL! Jag tog bilen igår, mkt skönt då det regnade när jag åkte hem :)


Nu ska jag dra i väg till jobbet! Ikväll blir det 40-års fest! :D

Herrååå

Ps: annica det är dags att sluta äta semlor nu haha

Kommentarer
Postat av: Annica

haha neeeerrå ;)

Postat av: Jessica

Det var jätte kul att träffa dig!!! var så länge sen, vi ses för sällan,,Du vet väl att Anna somnade när du hade åkt? =) kram.

2010-02-28 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0