Kväller

SÅ då har man dansat och käkat middag! Var såå roligt på Afron idag! I LOVE IT! Skrev upp mig på nästa vecka också :) Jag kommer att bli helt förkrossad om det inte finns plats nån vecka...Idag klarade jag av hela dansen utan ett fel och jag körde som fan! :P Imorn blir det gymmet på morgonen och sedan box på kvällen med dennis♥ Däremellan blir det föreläsning om AD/HD och troligen en promenad till uni, beror på vädret :) Hoppas på en intresant föreläsning!

Idag har jag haft en seg dag...sov alldeles för länge vilket gör att jag är trött hela dagen...Imorn så ska jag gå upp kl 7 och starta min dag! (hoppas att jag klarar det;)) Tog en massa bilder när jag tog min promenad idag.. Men min telefon sammarbetar inte så får se om jag kan lägga upp något...Tänkte visa tatueringen också...men som sagt jag fattar inte samsungs...Amanda, lite hjälp? :P Men Dennis kanske kan... :)


SOV GOTT! Herrå


Kommentarer
Postat av: amanda

haha söt du är!! jag vill ju se din tatuering! come on!Du har ju en sladd som du fick med telefonen. som du ska stoppa in i datan o telen. Sen är det bara att öppna filerna:) Puss

2010-02-02 @ 22:02:32
URL: http://mondoblog.se/mandon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0