ja det gick ju bra...

veckan som gått gick ju åt pipsvängen...jag lyckades gå ner så mycket som 0,1kg...typ en snorbuse...men som sagt typ 0 träning och lite halvdålig kost...då blir det så här! SKÄRPNING! ja det blir ju inge mer alkohol nu på ett jävla bra tag, det förstör alldeles för mkt. det var ju kul i lördags men jag skulle ju ha kunnat hoppa alkoholen faktiskt.. fast Amanda gjorde ju så goda drinkar ;P Denna vecka blir det hårt! Är fortfarande förkyld men jag hoppas att jag känner mig bättre imorn, då det är afro igen :) aa så äre...idag ska jag till universitetet och ha ett seminarie (kuuuul) och sedan hem och plugga igen...Blir en lång promenad med dennis ikväll och nyttig mat! Denna vecka satsar jag på minst 1,5 - vill nå -5 nuu!:)

nä ska sätta igång nu!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha en snorbuse! Du är bra rolig du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0