House of pain!

ja så säger instruktören på body sculptingen...han talar engelska och när det blir så jobbigt så man håller på och dör så säger han: YOU NEED TO FEEL PAIN!! WELCOME TO HELL!! han är helt brutal men as bra! SÅ då har jag varit duktig och tränat nu på morgonen:) Lite senare ska jag och Pappa ut och åka längd :) har inte gjort det på sjukt länge så får se hur det går...och med denna tärningsvärk stel som en fiskpinne...men blir nog härligt :)

Igår blev det en hel dag men Amanda...vi gick i ca 2h och det blev en runda på en mil :) Amanda hade laddat ner ett program till sin iphone så vi såg hur långt och vart vi gått och också¨tid och kalorier...så ca 900 kalorier förbrände vi :) mkt bra! Sen hyrde vi en sommar med Göran mindre bra men det gjorde inget :)

Nä nu ska jag duscha plugga äta lunch och åka skidor :) Ikväll blir det bio med älsklingen :)

Imorn är det vägningsdax usch vad nervös jag är!! :D

Herrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0