Happy!

VI FICK LÅN! helt sjukt...jag och dennis var sjukt nervösa men det va ju helt i onödan! tjejen som hjälpte oss var hur trevlig som helst och as bra på att förklara allt...så nu kan jag och älsklingen köpa en lägenhet/hus/radhus haha! Delt sjukt :) Var så lycklig igår gick runt och log hela kvällen! :)

Lägenheten vi kollat på hittar ni här :) http://www2.skandiamaklarna.se/beskrivning.aspx?guid=3OEQJEF8FUKRVKA5&typ=CMBoLgh Vi har faktiskt lagt ett bud, men vi får se om den går upp ngt då hoppar vi av :) Måste se till att pappa får följa med och kolla och så, känns som om att jag och dennis kanske inte ställer de rätta frågorna och tittar där vi borde och så :)

Tänk om vi flyttar till denna! så fin! Vissa grejer skulle vi ändrda på direkten som fondväggarna i sovrum och vardagsrum. Inte direkt stora saker dock :) Men som sagt vi kanske inte får den eller tar den om det bara är vi som är intresserade :) Rooooligt iaf nu vet vi att vi faktiskt kan titta på ngt så det ska vi börja göra nu! vill verkligen ha ngt som är ens eget :)


Jajaaa nog om det! skriver mer när jag vet mer mäklaren skulle ringa idag när fler bud kommit in(om det gör det)


Igår kväll åkte jag och frida till gymmet och tränade i ca 1,5h härligt! Idag kanske det blir vila har inte bestämt mig än har ju tränat varje dag sen i söndags, men det är så skönt så kanske åker iväg iaf..


Mitt leende igår! :D

Nä ska sätta igång och plugga nu!
Herråååå


Kommentarer
Postat av: lotten

Va roligt Lisa!! Kan ni inte skaffa villa så jag får plats då :)

2010-02-18 @ 13:51:12
Postat av: Annica

Åhh hoppas hoppas!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0