Halsont

Helvete! Vill INTE bli sjuk! Aaaaaaaah! Halsen gör fortfarande ont...känns pissigt! Menmen...Blev en rå plugg dag idag, lyckades bli klar med mitt arbete i sista sekund puh! Så nu slipper jag fundera ngt mer på det!

Jag måste ändra min vardag! De senaste dagarna har varit lite anorlunda då jag pluggat mkt men jag måste börja promenera igen! Det gör så sjukt mkt...så imorn ska det bli ändring ska gå ett varv ner runt oset...jag och min Ipod :)


Längtar till i sommar när jag ska upp till Stockholm och träffa Amanda som kommer vara liten som en tarm. Vi ska inte ses nu på hela tiden vi går ner i vikt och sedan ses i början på Juni (eller när jag nått mitt mål,när det nu blir i denna takt) Värsta spännande! Blir en hel helg med massa shoppa och förmodligen fixning av hår och sedan ut och dansa! :D Myspys ;D Vi kommer vara så snygga gumman! :D

Men som sagt i mitt jävla tempo så får vi väl ses nästa jul:P Dennis sa idag att han tyckte att det va konstigt att jag inte gått ner mer:S Jag håller med...vet inte riktigt vad som är fel heller...måste börja gå mer igen...de veckorna jag gick ner mkt var de veckorna jag gick mkt...så det måste bli ändring! :D Jaja nog om min jävla vikt som vägrar att minska just nu:) Men mitt mål med -22kg innan midsommar är inte helt osanolikt än :) Är ju 17 veckor kvar, så ett kg i veckan så är det lugnt :) Vill dock ha lite marginal :) NOG SA JAG! :D

Nej men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer här...

Herråå


Kommentarer
Postat av: Annica

Vi får börja gå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0