Hallå bloggen!

Då har man vaknat då! helt sjukt vad jag sover nu för tiden! Måste ta mig i kragen och gå upp tidigare. Idag så ser schemat ut som följande:


Plugga! läsa Mig äger ingen

Fixa lite här hemma

Två varv runt stora holmen

Afro power dance!! :)

Sova

Härlig dag :) Nu ska jag käka frukost och ta min berocca! Har ni testat sånna? Kisset blir samma färg som drickan och det lukar likadant, trodde jag var dödssjuk första gången...SHIT mitt kiss är heeelt orange och luktar apelsin...VF?! haha... :P


Jajjust! JAG KROCKADE IGÅR! det är helt sant! fråga sofie hon var med...haha först kör jag rakt ut i gatan och nästan träffar en bil. Jag och Sofie pustar ut och skrattar nervöst...Sen 5 min senare backar jag in i en bil! Haha killen som ägde bilen kom löpande i 180 men det var lungt...Blev inget på varken min eller hans bil. SKÖNT! men det var en upplevelse men jag blev rädd!!!! Jaja nu är det dags att sluta skriva här!

Herrrrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0