Gaaaaaaah

Känner mig frustrerad! Är irriterad på mig själv då jag bara kollar på min vikt och inte allt annat som händer med min kropp :S Inte bara vikten som räknas...har fått synliga muskler på både ben och armar och känner att jag inte gått ner så jätte mycket denna vecka :S Men som sagt det går åt rätt håll och jag vet inte ur många cm som försvunnit från min mage, armar och lår... men som sagt man kan ju aldrig vara nöjd :S Hoppas att jag lyckas gå ner 1kg denna vecka iaf :)  jaja nog om min vikt...

Idag gick jag tidigare från jobbet och åkte till Mellringe och kollade lite innebandy, dom spelade inge bra så det var tråkigt :S

Nä nu ska jag laga mat! tacos! Inget bröd! Ingen sås! Lika gott! :D



Yeah:D
Ps: Dennis dog av skratt igår när det var zorro den maskerade hämnaren  på tv...fast han sa: Lisa, det är Znorro den maskerade penisen på tv...(följt av ett as garv)...Vem lever jag med?! :D
GOS

Herååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0