döööööööööööööd

Jag är totalt slut! Men det är skönt samtidigt! :D Har tränat i 2,5h idag och kroppen känns därefter. Boxningen var grymt rolig som vanligt :) Känner att jag bygger muskler, la på mellan 5-10 kg på alla övningar idag och igår :) Härligt...Är lite nervös för invägningen på måndag eftersom jag bygger muskler, men jag borde gå ner :) håller tummarna! :) Känns bra nu att jag "bara" har 18kg kvar att gå ner till mitt mål :) Känns skönt att man lämnat sin gamla vikt och att det händer grejer :) Längtar tills jag gått ner 10kg, det är då det verkligen börjar kännas och synas :) Men ska inte stanna där och vara nöjd utan jag ska ta mig ner till mitt mål!

Imorn blir det plugg/tvätt/städ dag :) Ska göra ultra fint här hemma :) Mysigt till helgen... Sen på eftermiddagen/kvällen blir det body pump, kommer gå sämst då jag har träningsvärk överallt menmen..

Nu ska jag pussa lite på dennis!:P

God kväll

Kommentarer
Postat av: Annica

Du är så duktig :)

Postat av: Lotten

vad duktig du är Lisa!! Har försökt adda dig på msn men har vissa problem. Men adda mig (om du använder msn) [email protected]

2010-02-11 @ 11:17:39
URL: http://lo89a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0