Det går bra nu...

JA! igår va det kalas! JAG ÅT INGET! sa ursäkta om jag är otrevlig men jag vill inte ha ngt! Hur bra är inte jag!??!? FÖÖÖÖR bra! :D en klapp på min egen axel ;) Är helt enkelt inte sugen på ngt skit, och med skit menar jag ALLT som har med socker att göra! Känns onödigt att äta ngt som ger tillfredställelse i 2 sek och som förstör kroppen. Om man äter en lite kaka så måste man träna i en halvtimme...tänk på det när ni trycker en semla ;)



BLÄÄÄÄÄ!!!


Mitt socker beroende är nu helt borta! Det va ju inte ens jobbigt ;) Så det är bara att sätta igång sen så blir man äcklad av socker! Dock måste man få unna sig ngt ibland.. men då kan man välja något med mindre kalorier och mindre socker! Så som malaco truly :) Ta en liten påse 110 g:) räcker gott och väl! :D




GOTT! :D Men bara vid speciella tillfällen! :D Delade på en påse med Dennis på bion i Söndags :) Det är det enda godiset jag ätit under denna tid. Ska jag vara ärlig så är jag inte sugen på godis alls. Hallon och vindruvor lockar mer, det är mitt lördags mys. Loka med hallon i och vindruvor, MUMS! :D

Idag ringde det från min vfu skola och dom vill att jag ska jobba 4 dagar! Great! :D blev lite nervös dock, men det ska väl gå finfint :) Ska skriva in mig i vikariepoolen idag så jag får jobba annu mer förhoppningsvis:)

Ska fortsätta min städning/tvättning nu:) Ikväll är det dags för Body pump med Anna, LOVELY! :D

Herråååå


Kommentarer
Postat av: lotten

men gud Lisa du är ju för duktig nästan. Försöker verkligen bli kvitt mitt sockersug men det går verkligen inte den här gången... Får ta nya tag imorrn :)

2010-02-11 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0