Besviken...

Nä igentligen inte då det går åt rätt håll...men det blev -1,4 kg föregående vecka...eftersom jag kämpat som ett djur är jag lite besviken på resultatet men ser stora förändringar på min kropp nu :) sammanlagt nu efter 4 veckor har jag gått ner 4,1 kg om jag inte räknat fel :P Det är ett okej resultat och som sagt åt rätt håll... men nu denna 4 veckors period så är mitt mål 7 kg...får se om jag lyckas men jag tror att det är möjligt :) Om jag lyckas gå ner ca 1,5 varje vecka är jag jätte nöjd! Så nu blir det sten hårt!

Denna vecka:

Mån: Promenad ev. skidor
Tis: Gym + Afro power dance
Ons: Boxning
Tors: Body pump
Fre: Gym
Lör: (jobb) Promenad
Sön: (jobb) Promenad ev gym (beror på när jag slutar..)

Så detta är veckans tränings schema :) ska också hinna med att plugga som faen, universitetet, kalas, osvosv. :)





Igår bjöd Dennis mig på bio, ytterst mysigt :) Vi såg sherlock holmes





Mkt bra film! lär komma en uppfäljare också, ser jag fram emot :)



Nä nu ska jag äta frukost sen läsa den ytterst intressanta boken perspektiv på specialpedagogik

Herråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0