Ännu ondare!

haha känns som om jag haft träningsvärk konstant i 3 veckor...Va på gymmet igår och tänkte mjuka upp min kropp :) Jag kan ju aldrig göra något halvdant utan vill alltid pressa mig och slå nya rekord typ :) hehe så igår körde jag armar som jag redan hade skit ont i, la på extra vikt höll på att dö men iaf sen körde jag crosstrainern som är bra för mina ljumskar. Jag brukar köra i 20 min igår tänkte jag att nu jävlar! så jag körde i 50 min...svettig tjej! 400 kalorier lättare och 100 % stelare haha så det får bli min nya tid som jag ska köra nu varje gång på gymmet :) SÅ idag blir det inget gym, får bli vilo dag..eller vila och vila ska inte ligga som en död fisk ska ut och gå en lång promenad med Amanda :)

Jag var så duktig igår! jag blir så nöjd med mig själv...vi var på kalas jag åt INGET! Hurra för mig! :D Köpte vindruvor och loka på vägen hem..det kan jag äta och dricka utan dåligt samvete :D

Va dumt att jag satte mig ner nu...kommer ta en kvart att ta sig upp :P Ska ringa nautilus och kolla om det finns platser kvar på body sculpting imorn.. blev ingen stuga då dennis känner sig risig och jag vill träna imorn :D



 


Goooos!


Kommentarer
Postat av: Annica

Fiskatter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0