Onsdag.

Ja idag är det ju Onsdag häärlig dag...Har slappat hela dagen fram till nu! ska åka till universitet om en stund och gå
på en föreläsning om hur man skriver ett PM...kan ju vara bra!
Igår så var det skola, sen åkte jag och spinnade med Frida, älskar spinning man tar verkligen ut sig och svettas som en häst. Efter träningen åkte jag hem till Lundby och firade pappa, fick mat och lite tårta! :)
Idag så blir det skola snart, sen städa lite, laga mat och sedan iväg på träning ikväll.. jag kanske kommer dö mina ljumskar gör för ont.. men har bestämt mig för att sluta gnälla om dom... bara bita ihop och träna! Om det inte blir så illa så jag inte kan gå då tar jag nog kontakt med någon :)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0