Galen!

Det är väl dags att skriva här igen tänkte jag...

har inte blivit så mkt uppdatering här på senaste tiden... fast jag sa det... SORRY...
Jag tänkte bara medela att jag gått och blivit galen... det är bra att jag har fått den insikten iaf...
Jag började läsa en VIDRIG bok... sen en till och nu en till... Vad är problemet?!? skit böcker... kan inte tänka på annat...Nu förstår ni ju vilka böcker jag menar ;) TWILIGHT skiten! så jävla underbara böcker jag dör! Är käär! på riktigt i en karaktär... det är ju sjukt? eller? Stackars Dennis...:P Nä men det är riktigt illa nu...har blivit ett freak! Är inne på sista boken nu... och det tar emot! Vill INTE att det ska ta slut... Ja just... alla som undrar det är INTE edward jag är kär i.. så det sååå!!! Gissa vem? :) Madde och emma får inte säääga för dom vet... ja dennis med så inte du heller! Nu måste jag försöka plugga... om kjag kan slita mig från boken... kommer nog inte att funka men ändå!


Herrå

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha vad ska folk gissa på Lisa? Finns ju bara två team om det inte är så att du är kär i kanske Mike eller Sam? ;)



Jag gillar faktiskt att du har blivit ett freak. Känns bra att det inte bara är jag :D

2009-09-22 @ 17:55:31
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0