lördagen.

Igår var en väldigt skoj, men speciell kväll.. var hemma hos sofia på sex-party :) blev en massa skratt och prat om lite halv pinsamma saker! haha

Sen så drog vi till frimis där det va 1km lång kö... stod i den tills vi kom fram till vakten och han sa att det var insläpp-utsläpp så då sket vi i det och gick till Björnis en stund:) Träffade Mouna, Jenny och Hannah, var skoj! men jag hade sjukt höga klackar så jag hade så ont i fötterna så vi blev inte kvar där så länge.. men det var en väldigt lyckad kväll! :) Tack Tjejer för presenterna och tack sofia för den underbara kvällen :D

Idag har vi varit hemma hos dennis föräldrar och ätit bullar :) ska dit sen igen och äta middag, Gott! :)

Imorn börjar min praktik.. är lite halvnervös för att träffa alla barn. Ska vara i 2 femmor.. men det går nog bra, bara dom gillar mig hehe.

Tack för idag


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du gillade presenten :) Jag hade också jättekul igår. Måste varit en jävligt stark bål för jag blev typ full på ett glas, haha..



Det komemr nog gå asbra imorgon ;)

2009-10-04 @ 16:50:11
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha varför ville du att han skulle bli arg? :) Hoppas att han inte är arg på mig bara, för jag skulle ju aldrig ha gjort det om du inte bad mig :)

2009-10-11 @ 14:04:38
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0